Bi dokumentu dira: 1. eta 2. mailakoentzat eta 3.4.5. eta 6. mailakoentzat.
Ikasleen aprendizai erritmoak errespetazeko lan proposamena egiten da; 8-10 egunetarako lan proposamena. Lanak egiten dituzten heinean erregistro orrian "bukatuta" markatzen dute baita lanaren "ebaluaketa" ere ( txikiek kolore kodigo bat erabiliz eta handiek 0-tik 10-era nota jarriz).
Irakasleak bitartekotza lana beteko du eta ariketa zer-nola egin behar den ez du sekulan azalduko.
BANAKAKO TXOSTENAK:
Txosten honek hiru ardatz nagusi ditu, Input fasekoa, lanketa fasekoa eta output fasekoa (REUVEN FEUERSTEIN, E.A.M. metodologian oinarrituta). Bakoitzean adierazle batzuk zehaztu ditut, halere aldaketak edo gehiketak egin daitezke. Bukaeran onarrizko gaitasunak eta eginiko aldaketak.
MINIMOEN FROGAK
Ikastolan egindako dokumentuak dira. Nire gustokoak ez izan arren ariketa batzuk txertatu nituen eta gainontzekoak txukundu. Erabilgarriak izan daitezkelakoan jartzen dizkizuet.
1. ZIKLOA
2. ZIKLOA
3. ZIKLOA
ERREGISTROAK
PORTAERA ALDAKETAK
eta portaera mantentzeko, gehitzeko eta desagertarazteko zenbait teknika (A3 egindakua)
LAN PROPOSAMEN BAT
AREAS
EAN / TEA (Espektro Autistaren Nahastea) Mapa mentala, ezaugarri eta aldagairik garrantzitsuenak.
HPERACTIBITATEA 1
HIPERAKTIBITATEA 2
MEDIATING LEARNING EXPERIENCE erizpideak
ERLAJAZIOA
TRESNA BIDEZKO ABERASTE PROGRAMARAKO TXOSTENA
AGENDAK: urria azaroa abendua urtarrila otsaila martxoa apirila maiatza ekaina
Howard Gardnerren Adimen Anitzen teorian oinarrituriko erregistroa. HH-ko umeen potentziala anitza eta moldagarria da eta ondo legoke ikasle bakoitzak garatzen dituen potentzialak ezagutzea.
1. mailan umeek izan ditzatekeen arazoak detektatu ahal izateko eguneroko eginkizunaren azterketa egiten da; horrez gain, froga bereziren bat egitea lagungarri gerta daiteke. FROGA honetan hainbat gaitasun agertzen dira.
HIBP / PIRE (DBH) |
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina